PolicyWatch

Dansk Erhvervs nye topkvinde vil nytænke erhvervslobbyen

Som alle andre brancher står brancheorganisationsbranchen i disse år over for store forandringer, mener Dansk Erhvervs nyudnævnte direktør, der bliver ene kvinde på direktionsgangen. Hun varsler nytænkning, digital disruption og et større fokus på medlemsvirksomhedernes behov.

Betina Hagerup skifter 1. september fra KMD til Dansk Erhverv. | Foto: PR

Den nye direktør for markedsområdet i Dansk Erhverv, Betina Hagerup, gør klar til at tage godt fat i de lyseblå skjortekraver i organisationen og ruske godt igennem for at løsne op for vanetænkning og tidligere tiders måde at agere erhvervslobby på.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier