Dansk Erhvervs nye topkvinde vil nytænke erhvervslobbyen
Som alle andre brancher står brancheorganisationsbranchen i disse år over for store forandringer, mener Dansk Erhvervs nyudnævnte direktør, der bliver ene kvinde på direktionsgangen. Hun varsler nytænkning, digital disruption og et større fokus på medlemsvirksomhedernes behov.

Den nye direktør for markedsområdet i Dansk Erhverv, Betina Hagerup, gør klar til at tage godt fat i de lyseblå skjortekraver i organisationen og ruske godt igennem for at løsne op for vanetænkning og tidligere tiders måde at agere erhvervslobby på.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Dansk Erhverv henter direktør i KMD
For abonnenter
Dansk Erhverv henter ny direktør i medielobby
For abonnenter