
12 minutters reklame fordelt på enten to eller tre daglige reklameblokke. Det er, hvad FM4-radiokanalen, som Radio24syv i dag har sendetilladelsen til, får mulighed for at fylde i sendefladen, hvis et udkast fra Kulturministeriet til det kommende udbud af kanalen bliver til virkelighed.
Som reglerne er i dag, har Radio24syv ikke lov til at sende reklamer. Forslaget om at tillade reklamer i sendefladen skal ses i sammenhæng med, at det statslige tilskud til Radio24syv foreslås sænket – fra 95,3 mio. kr. i 2018 faldende til 84,7 mio. kr. årligt i perioden 2023-2027, hvor den kommende sendetilladelse udløber.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app