PolicyWatch

Forhøjet afgift vil lægge en dæmper på spiludbyderes reklamekøb

Mediebureau venter et fald i spilselskabers køb af reklameplads, når forhøjet spilafgift træder i kraft i 2021. Én udbyder spår en nedgang på 30-35 pct.

Foto: Jens Dresling/Politiken/Ritzau Scanpix

Det vil føre til lavere investeringer i reklamer, når den såkaldte spilafgift i 2021 hæves på væddemål og onlinekasino fra 20 pct. til 28 pct. Det forudser en række branchekendere over for Børsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

ECB-økonomer lægger bitcoin i graven

I et indlæg fra Den Europæiske Centralbank (ECB) er der ikke ret stor fidus til kryptovalutaen bitcoin, som ifølge to økonomer holdes kunstigt i live og snart vil være helt irrelevant.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier