PolicyWatch

Foodservice-leverandør tackler coronarestriktioner med succesfuld strategi

Selvom nye restriktioner i restaurationsbranchen vil betyde færre bestillinger til den aalborgensiske virksomhed Euro Poultry, der handler fjerkræ til foodservice, er det ikke tid til at slå bremsen i. "Ketchupeffekten vil komme," mener direktør og medejer.

Rasmus Mou Nielsen, der tiltrådte som adm. direktør i Euro Poultry 1. januar, ser ingen grund til at ændre det store trods restriktioner. | Foto: PR / Euro Poulry

For bare få år siden ville restriktioner og nedlukninger i restaurationssektoren få de fleste handelsselskaber og aktører i foodserviceindustrien til at gispe højt, men i dag lyder der bare et irriteret støn fra Euro Poultrys direktør og medejer Rasmus Mou Nielsen.

Ligesom mange andre danskere fulgte han onsdag med, da statsminister Mette Frederiksen endnu engang frarådede julefrokoster og satte restriktioner på restauranterne i form af lukketid ved midnat. Men modsat andre virksomheder betyder det ikke en opbremsning for handelsselskabet, hvor 95 pct. af salget kommer fra foodservice.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier