Klimadirektør i Landbrug & Fødevarer: For lidt fokus på virksomhederne i klimamærke

Arbejdsgruppen bag Danmarks nye klimamærke lægger for meget vægt på forbrugerne, mener klimadirektør. Man risikerer, at virksomhederne mister incitament til grøn omstilling. 
Niels Peter Nørring er klimadirektør i Landbrug & Fødevarer. | Foto: Christian Lykking
Niels Peter Nørring er klimadirektør i Landbrug & Fødevarer. | Foto: Christian Lykking

Virksomhedernes interesse i at omstille sig en grøn dagsorden må ikke falde til jorden i arbejdet med det nye klimamærke. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også