Klimadirektør i Landbrug & Fødevarer: For lidt fokus på virksomhederne i klimamærke
Arbejdsgruppen bag Danmarks nye klimamærke lægger for meget vægt på forbrugerne, mener klimadirektør. Man risikerer, at virksomhederne mister incitament til grøn omstilling.
Virksomhedernes interesse i at omstille sig en grøn dagsorden må ikke falde til jorden i arbejdet med det nye klimamærke.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Arbejdsgruppe bag klimamærke er splittet i to
For abonnenter
Længe ventet plantefond er netop vedtaget i Folketinget
For abonnenter