PolicyWatch

Rammer for ny digital radiokanal er lagt frem: Må ikke indeholde reklamer

Reklamer vil ikke være tilladt i den kommende DAB-kanals sendeflade, der hovedsageligt skal have fokus på kultur "i hele landet". Det fremgår af de endelige rammer for det kommende udbud af radiokanalen på DAB. Tilskud fastholdes på niveau som tidligere udmeldt.

Joy Mogensen (S) overtog for godt to uger siden kulturministerposten – og dermed også ansvaret for det kommende udbud af en ny DAB-kanal, der var en del af sidste års medieaftale. Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Log ind for at læse artikler

Velkommen til PolicyWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Relaterede

PolicyWatch_TrialBanner 14 dage.png

Seneste nyt

Job

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier