Medier om bettingmarked for millioner: Politikerne må sætte rammerne
Bettingfirmaer reklamerer årligt for et trecifret millionbeløb i medierne. Hos sportsmediet Mediano vil man fra næste år takke nej til reklamerne, mens andre medier afviser at gå samme vej. Direktør for tipsbladet.dk forventer politisk regulering.
![Der er ca. 1200 reklamer for spil i døgnet ifølge Center for Ludomani. | Foto: Jens Dresling](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11772769.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc782nm8uiikond5clomz.jpg)
Efter liberaliseringen af bettingmarkedet i 2012, hvor udenlandske bettingselskaber fik lov til at reklamere i danske medier, er behovet for ny regulering kommet på den politiske dagsorden.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.