Egmont satser på nyt forretningsfelt, men de danske firmaer putter sig

De seneste år har Egmont Publishing købt sig ind i 20 onlinefirmaer i Norden. De danske iværksættere er dog ofte for uambitiøse, lyder det fra den adm. direktør.
Foto: Martin Bubandt
Foto: Martin Bubandt
AF Rene Deichgræber

Egmont har brugt kassen på at købe sig ind i stribevis af nordiske firmaer, fordi mediekoncernen føler sig kaldet til at satse på nye forretningsfelter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også