"Både analogt og digitalt er vi rendt ind i en mur"

Egmont Publishing ser ingen hjælp i de nuværende hjælpepakker, regeringen og Folketinget er kommet med, men bakker op om model fra Danske Medier. Som situationen er nu, oplever selskabet annullering af annoncer for "et anseeligt millionbeløb" de næste måneder, lyder det fra adm. direktør.
Foto: PR / Egmont
Foto: PR / Egmont

Næsten over én kam melder medierne om stigende pres på annonceforretningen som konsekvens af coronapandemiens greb om samfundet. Også i magasinindustrien, der typisk arbejder med lidt længere tidshoristonter i både produktion og annoncesalg, har markedet også vist tænder, og ifølge adm. direktør i Egmont Publishing, der huser mediekoncernens blad- og magasinaktiviteter, vil tabet kunne mærkes allerede fra april.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også