PolicyWatch

Svækkede konkurrenter skaber nye muligheder for danske virksomheder

De problemer, coronakrisen har skabt for konkurrenter i hele verden, kan blive en katapult til nye markedsandele og billige opkøb for danske firmaer.

Der opstår muligheder i hver eneste krise. Kim Boyter (th.), adm. direktør, Pressalit | Foto: Casper Dalhoff/ERH

Coronakrisens dybe indhug i erhvervslivet over hele verden kan blive et springbræt for danske virksomheder til billige opkøb og nye ordrer.

Ifølge en stribe virksomheder er man trods blå mærker fortsat solidt kørende, og det giver en styrkeposition i forhold til konkurrenter i f.eks. Storbritannien og Sydeuropa, der er hårdere ramt af coronanedlukning.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

Læs også

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier