Svækkede konkurrenter skaber nye muligheder for danske virksomheder
De problemer, coronakrisen har skabt for konkurrenter i hele verden, kan blive en katapult til nye markedsandele og billige opkøb for danske firmaer.
![Der opstår muligheder i hver eneste krise. Kim Boyter (th.), adm. direktør, Pressalit | Foto: Casper Dalhoff/ERH](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12122579.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7agbw4l64fnh1wjmi9a.jpg)
AF NICOLAI RAASTRUP OG KASPER BRØNGAARD ANDERSEN
Coronakrisens dybe indhug i erhvervslivet over hele verden kan blive et springbræt for danske virksomheder til billige opkøb og nye ordrer.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.