Da coronakrisen ramte Danmark, satte én topchef sig på toppen af mediebilledet
Coronakrisen har gjort landets topchefer til forsidestof i landets medier. Mest omtalt er en topchef, der var med til at forsikre danskerne om, at forsyningerne af rugbrød og toiletpapir ikke ville sande til.
![Foto: Niels Hougaard/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12277076.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20180607-110059-6-1666x1000we.jpg)
Da coronakrisen i marts for alvor ramte Danmark, oplevede danske virksomheder – store som små – at forudsætningerne for deres forretning på få dage ændrede sig fundamentalt. Med ét var fyringsrunder, hjælpepakker og krisehåndtering en central del af hverdagen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Dansk Erhverv har vundet terræn på DI under coronakrisen
For abonnenter
Coronakrisen har sat SMV’erne på dagsordenen
For abonnenter