Berørte Danske Bank-kunder får i gennemsnit ca. 100.000 kr. i kompensation
De Danske Bank-kunder, som er blevet informeret utilstrækkeligt i forbindelse med en sag om forventede negative afkast, får i gennemsnit i omegnen af 100.000 kr. i kompensation pr. kunde.
![Foto: Jens Dresling](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12391212.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7c6j2uorzpt1bm7pm5sb.jpg)
AF DANIEL HEDELUND OG FREDERIK JENSEN
Det er ikke småbeløb, der er tale om, når det gælder kompensationen til de ca. 900 Danske Bank-kunder, som skal kompenseres, fordi banken har informeret for dårligt om investeringsproduktet Danske Porteføljepleje.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Danske Bank erkender fejl i endnu et investeringsprodukt
For abonnenter