Berørte Danske Bank-kunder får i gennemsnit ca. 100.000 kr. i kompensation 

De Danske Bank-kunder, som er blevet informeret utilstrækkeligt i forbindelse med en sag om forventede negative afkast, får i gennemsnit i omegnen af 100.000 kr. i kompensation pr. kunde.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling
AF DANIEL HEDELUND OG FREDERIK JENSEN

Det er ikke småbeløb, der er tale om, når det gælder kompensationen til de ca. 900 Danske Bank-kunder, som skal kompenseres, fordi banken har informeret for dårligt om investeringsproduktet Danske Porteføljepleje.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også