Danske Bank afviser at omkostninger til antihvidvask er skyld i afviste erhvervskunder

Når Danske Bank afviser at oprette en erhvervskonto for en potentiel ny kunde, skyldes det ikke økonomi, men manglende kendskab til kunden.
Niels Bang-Hansen er chef for Danske Banks afdeling for erhvervskunder. Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix
Niels Bang-Hansen er chef for Danske Banks afdeling for erhvervskunder. Foto: Gregers Tycho/Ritzau Scanpix

Når landets største bank, Danske Bank, afviser potentielle kunder, der ønsker at oprette en erhvervskonto, skyldes det manglende kendskab til kunderne, skriver Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også