Danske Bank-topchef: Vi har lært af fejl fra gældssagen

Øget gennemsigtighed i Danske Bank er en konsekvens af, at banken fik stor kritik for sin håndtering af gældsinddrivelsessagen, siger bankens adm. direktør.
Adm. direktør i Danske Bank, Chris Vogelzang. | Foto: Jens Dresling
Adm. direktør i Danske Bank, Chris Vogelzang. | Foto: Jens Dresling

Danske Bank har torsdag offentliggjort, at den har fundet flere fejl i håndteringen af kunder. Grunden til, at de bliver offentlig gjort, er, at man har lært af den sag, hvor det kom frem, at banken i årevis har indkrævet for meget gæld fra kunder, der er røget til inkasso.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også