PolicyWatch

Trods ny aftale falder sponsorater i værdi

Når banker ikke må få en reklame på tv i forbindelse med et sponsorat, falder sponsoratet i værdi, vurderer flere branchekendere.

Tine Aurvig-Huggenberger, direktør for Kreakom, brancheforeningen for reklame- og mediebureauer | Foto: PR/Kreativitet & Kommunikation

Tirsdag indgik et flertal på Christiansborg en aftale om at opdatere kviklånsloven, så banker igen kan sponsorere idrætten side om side med spiludbydere.

Det gælder dog stadig ikke tv-reklamer, og det betyder, at sponsorater er markant forringede i værdi for bankerne, siger flere branchekendere til Børsen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

Forhandlere spår dansk guldmine i central EU-lovgivning

Forhandlere for Europa-Parlamentets største grupper ser muligheden for ambitiøse, bindende minimumskrav i en kommende revidering af EU's krav til energieffektivisering. "Der er et enormt potentiale for vores virksomheder," konstaterer dansk chefforhandler.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier