Brancheforening om outdoor-selskabers lovbrud: "Det skader tilliden"

”Jeg håber virkelig, det er vand under broen, men derfor kan man jo stadig godt se på, hvordan vi kan styrke området,” siger bestyrelsesformand i DAOM efter afgørelse i landsretten. 
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Annoncørers tillid til outdoor-selskaberne Clear Channel Danmark og AFA JCDecaux har taget skade af sagen om koordinerede rabatter for salg af reklameplads - og det er nu nødvendigt at arbejde med transparensen i outdoor-investeringer for at sikre, at lignende forløb ikke gentager sig. Det mener Michael Stein, som er bestyrelsesformand i brancheforeningen Danske annoncører og markedsførere (Daom).

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også