Dobbelt lussing på vej til at ramme flyselskaber efter dyr flyvelederkonflikt

Naviair sætter taksterne op for flyselskaberne, der har lidt store tab under forårets flyvelederkonflikt. Men det er ikke den eneste regning, der er på vej til luftfartsindustrien i Danmark.
Ifølge analytiker, kommer de stigende takster på et ubelejligt tidspunkt for flyselskaberne. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Ifølge analytiker, kommer de stigende takster på et ubelejligt tidspunkt for flyselskaberne. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
AF STEFFEN VILLADSEN

Hvis flyselskaber som SAS og Norwegian troede, at tiden var kommet til at slikke de dybe økonomiske sår fra coronakrisen og senest en dyr flyvelederkonflikt, der har skabt aflysninger og forsinkelser i bygevis, så kan de tro om igen. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også