Undersøgelse: Kundetilfredsheden dykker til nyt lavpunkt for bankerne

Private kunders tilfredshed med deres bank er et mulehår fra at sætte en ny kedelig rekord, viser måling fra Epsi. 
Ikke siden 2013 har privatkunder været mindre tilfredse med deres bank end nu.
Ikke siden 2013 har privatkunder været mindre tilfredse med deres bank end nu.

Kundetilfredsheden blandt privatkunder fortsætter med at dale i banksektoren. Det viser en ny måling fra analyseinstituttet Epsi. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også