Dansk Erhverv går på barrikaderne mod "uordentlige" rabat-apps

Danske apps som Molly og Rabatta skyder frem i popularitet hos tilbudshungrende danskere, men møder modstand fra webshops. Dansk Erhverv overvejer modtræk, mens app-medstifter ikke forstår kritikken.
Niels Ralund, e-commerce-direktør i Dansk Erhverv har tidligere tordnet mod forbrugerappen Tjommi, og nu retter han kritik mod aktører, der samler rabatkoder. | Foto: Magnus Møller
Niels Ralund, e-commerce-direktør i Dansk Erhverv har tidligere tordnet mod forbrugerappen Tjommi, og nu retter han kritik mod aktører, der samler rabatkoder. | Foto: Magnus Møller

Danskerne er ikke kun sultne efter tilbud i supermarkederne. De seneste år er danske shoppingassistenter som Rabatta og Molly blevet populære hos forbrugere på jagt efter billigere tøj eller andet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    EU-Kommissionen har fredag officielt kategoriseret Temu som en "meget stor online platform", der dermed skal leve op til en række strammere regler. | Foto: Johanna Geron/Reuters/Ritzau Scanpix

    Temu kommer under skrappere EU-regler

    For abonnenter