Danske Medier kalder "nej tak"-ordnings overlevelse en sejr for ugeaviser

Folketingssvar har tidligere estimeret, at et farvel til ”nej tak”-ordningen ville have kostet ugeaviserne 350-520 mio. kr.
Mads Brandstrup kalder "nej tak"-ordningens overlevelse en sejr for ugeaviserne. | Foto: PR/Danske Medier
Mads Brandstrup kalder "nej tak"-ordningens overlevelse en sejr for ugeaviserne. | Foto: PR/Danske Medier

De danske ugeaviser har ifølge brancheorganisationen Danske Medier undveget et stort økonomisk slag ved, at regeringen har besluttet at stå fast på sin opbakning til den såkaldte ”nej tak”-ordning. Den går ud på, at man aktivt skal framelde sig, hvis man vil undgå adresseløse tryksager.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    EU-Kommissionen har fredag officielt kategoriseret Temu som en "meget stor online platform", der dermed skal leve op til en række strammere regler. | Foto: Johanna Geron/Reuters/Ritzau Scanpix

    Temu kommer under skrappere EU-regler

    For abonnenter