JP/Politikens koncernchef: Jyllands-Postens nye chefredaktør er suverænt stærk på alle de vigtige områder"

Det første, største og primære mål for ny Jyllands-Posten-chef står soleklart. Det digitale indholdssalg skal løftes, siger koncernchefen, der ser Marchen Neel Gjertsen som den bedste til dét job.
”Det har været vigtigt for os at være grundige og se os godt for," siger adm. direktør Stig Ørskov om langtrukken proces for at finde ansvarshavende chefredaktør til Jyllands-Posten. | Foto: Pr/jp/politikens Hus
”Det har været vigtigt for os at være grundige og se os godt for," siger adm. direktør Stig Ørskov om langtrukken proces for at finde ansvarshavende chefredaktør til Jyllands-Posten. | Foto: Pr/jp/politikens Hus

Det tog JP/Politikens Hus fem måneder med hjælp fra både eksternt rekrutteringsbureau og banner på siden af bygningen at finde den nye ansv. chefredaktør til Jyllands-Posten, selvom den bedste kandidat til jobbet i sidste ende var kvinden, der stod lige foran koncernledelsen i skikkelse af den allerede konstituerede chefredaktør.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også