Politisk chef: Danske medier overlader spillebane til andre ved fravalg af Tiktok

”Man vælger at overlade spillebanen til nogle andre i stedet for at være der, hvor en masse brugere er,” lød det fra Tiktoks politiske chef i Danmark.
Tiktok-app. | Foto: Sofia Busk
Tiktok-app. | Foto: Sofia Busk

Flere danske medier har valgt ikke at være aktive på Tiktok. Og med fravalget overlader de det til andre at lave indhold til en platform med over 1 mio. danske brugere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også