Nu skal Skattestyrelsen tage stilling til moms på nichemedier

Siden 2019 har medier kunnet tage avisers nulmoms med i den digitale arena. Men der er forskel i mediers vurdering af, om de er pålagt moms eller ej, og nu skal Skattestyrelsen træffe afgørelse.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Tirsdag skal Skattestyrelsen tage stilling til, om A4 Medier må indføre nulmoms på sine digitale nichemedier, eller om medieselskabet får en nedadvendt tommelfinger i det bindende svar fra myndigheden, som direktør Kristian Madsen havde forventet, ville glide lige igennem.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også