"Man skal kunne se, at der er en forskel på at læse Berlingske og så at læse Børsen, Jyllands-Posten, Politiken eller Information"

Berlingskes nye medlem af chefredaktionen vil sikre særpræg på den 275 år gamle avis. Og han vil arbejde for, at mediets abonnenter bliver hængende længere.
Pierre Collignon er fra den 1. maj ny chefredaktør på Berlingske. Han har været debatredaktør samme sted siden 2018. | Foto: Dalhoff Casper/Ritzau Scanpix
Pierre Collignon er fra den 1. maj ny chefredaktør på Berlingske. Han har været debatredaktør samme sted siden 2018. | Foto: Dalhoff Casper/Ritzau Scanpix

At Pierre Collignon skal være ny chefredaktør på Berlingske, var ikke en hemmelighed, hovedpersonen nåede at bære rundt på særligt længe.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    EU-Kommissionen har fredag officielt kategoriseret Temu som en "meget stor online platform", der dermed skal leve op til en række strammere regler. | Foto: Johanna Geron/Reuters/Ritzau Scanpix

    Temu kommer under skrappere EU-regler

    For abonnenter