Lidl kaster sig ind i EU-valg med ny international kampagne

I en international kampagne opfordrer Lidl kunderne til at stemme ved det kommende EU-valg. ”Vi ville ikke være #teamlidl i dag uden det europæiske fællesskab,” siger dansk topchef.
Tyske Jens Stratmann har været adm. direktør i Lidl Danmark siden juni 2021. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix
Tyske Jens Stratmann har været adm. direktør i Lidl Danmark siden juni 2021. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Dagligvarekæden Lidl giver nu sit besyv med på det kommende EU-valg med lanceringen af en ny kampagne, der opfordrer de europæiske kunder til at stemme når valgstederne åbner – for danskerne den 9. juni.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    EU-Kommissionen har fredag officielt kategoriseret Temu som en "meget stor online platform", der dermed skal leve op til en række strammere regler. | Foto: Johanna Geron/Reuters/Ritzau Scanpix

    Temu kommer under skrappere EU-regler

    For abonnenter