Analytiker om international fragtsituation: Miniversion af trafikprop i Suez

Den kritiske situation i Det Røde Hav begynder at ligne en fragtkrise, som da et skib i 2021 satte sig på tværs i Suez-kanalen og skabte kaos i de globale forsyningslinjer.
Med henvisning til uroen i Det Røde Hav opjusterede Mærsk mandag aften forventningerne til 2024. | Foto: Ernst van Norde
Med henvisning til uroen i Det Røde Hav opjusterede Mærsk mandag aften forventningerne til 2024. | Foto: Ernst van Norde

Den nuværende situation i forsyningskæderne til søs, der er påvirket af Houthi-bevægelsens angreb på fragtskibe i Det Røde Hav, begynder at ligne en tidligere krise.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    EU-Kommissionen har fredag officielt kategoriseret Temu som en "meget stor online platform", der dermed skal leve op til en række strammere regler. | Foto: Johanna Geron/Reuters/Ritzau Scanpix

    Temu kommer under skrappere EU-regler

    For abonnenter