Minister åbner døren på klem for digital nulmoms på bøger og magasiner

En analyse af konkurrencesituationen mellem online-nyhedsmedier og magasiner bliver afgørende for, om magasiner kan blive omfattet af digital nulmoms, lyder det fra kulturminister Mette Bock.
Kulturminister Mette Bock (LA). | Foto: Ritzau Scanpix/Henning Bagger
Kulturminister Mette Bock (LA). | Foto: Ritzau Scanpix/Henning Bagger
AF LOUISE RESEKE, THOMAS NYGAARD MADSEN, MEDIAWATCH

Den digitale nulmoms kommer i første omgang kun e-aviser til gode på dansk jord og ikke e-magasiner eller e-bøger, men det kan en granskning af konkurrencebilledet ændre på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også