Minister åbner døren på klem for digital nulmoms på bøger og magasiner
En analyse af konkurrencesituationen mellem online-nyhedsmedier og magasiner bliver afgørende for, om magasiner kan blive omfattet af digital nulmoms, lyder det fra kulturminister Mette Bock.
![Kulturminister Mette Bock (LA). | Foto: Ritzau Scanpix/Henning Bagger](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10826086.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20180823-145257-L-1668x1000we.jpg)
AF LOUISE RESEKE, THOMAS NYGAARD MADSEN, MEDIAWATCH
Den digitale nulmoms kommer i første omgang kun e-aviser til gode på dansk jord og ikke e-magasiner eller e-bøger, men det kan en granskning af konkurrencebilledet ændre på.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.