Partier kritiserer åben dør for politiske reklamer på streamingtjenester

Mens Socialdemokratiet er afventende, mener to partier i rød og blå blok, at forbuddet mod politiske budskaber på traditionelt tv også bør gælde på streamingtjenester: "Der bør ikke reklameres politisk i de rum," lyder det.
Foto: Jens Dresling/Polfoto
Foto: Jens Dresling/Polfoto

Siden døren blev åbnet for kommercielt tv i 1986 op til lanceringen af TV 2, har politiske reklamer været dømt ude af reklameblokkene.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også