Liberal Alliance satser på tv og podcast til valgkampen

Folketingsvalg: Liberal Alliance har blikket rettet mod bl.a. on demand-tv og podcast i kampagnearbejdet frem mod næste folketingsvalg. Partiet har oprustet i kommunikationsafdelingen, men ikke tilknyttet et reklamebureau.
Økonomi- og indenrigsminister Simon Emil Ammitzbøll-Bille (tv) med udenrigsminister og partileder Anders Samuelsen samt gruppeformand Christina Egelund fra Liberal Alliance | Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Økonomi- og indenrigsminister Simon Emil Ammitzbøll-Bille (tv) med udenrigsminister og partileder Anders Samuelsen samt gruppeformand Christina Egelund fra Liberal Alliance | Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST

Opdateret og rettet kl. 13.51, så det fremgår, at partiet køber målgruppedata via Epinion og ikke også via Altinget, som det først fremgik.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også