PolicyWatch

Liberal Alliance satser på tv og podcast til valgkampen

Folketingsvalg: Liberal Alliance har blikket rettet mod bl.a. on demand-tv og podcast i kampagnearbejdet frem mod næste folketingsvalg. Partiet har oprustet i kommunikationsafdelingen, men ikke tilknyttet et reklamebureau.

Økonomi- og indenrigsminister Simon Emil Ammitzbøll-Bille (tv) med udenrigsminister og partileder Anders Samuelsen samt gruppeformand Christina Egelund fra Liberal Alliance | Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Opdateret og rettet kl. 13.51, så det fremgår, at partiet køber målgruppedata via Epinion og ikke også via Altinget, som det først fremgik.

Der skal være folketingsvalg senest den 17. juni 2019. Men allerede nu er partierne så godt som klar til at rykke, hvis Lars Løkke Rasmussen trykker på valgknappen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

K-ordfører: Regeringen har spildt tiden med nu skrottet lovforslag

Et lovforslag, som skulle forpligte bl.a. sociale medier til at fjerne ulovligt indhold inden for 24 timer, er blevet bremset af EU-Kommissionen. Konservatives erhvervs- og forbrugerordfører mener, at lovforslaget fra begyndelsen skulle have været udformet anderledes.

Læs også

Seneste nyt

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier