Liberal Alliance satser på tv og podcast til valgkampen
Folketingsvalg: Liberal Alliance har blikket rettet mod bl.a. on demand-tv og podcast i kampagnearbejdet frem mod næste folketingsvalg. Partiet har oprustet i kommunikationsafdelingen, men ikke tilknyttet et reklamebureau.
![Økonomi- og indenrigsminister Simon Emil Ammitzbøll-Bille (tv) med udenrigsminister og partileder Anders Samuelsen samt gruppeformand Christina Egelund fra Liberal Alliance | Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10793876.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20180809-140451-L-1562x1000we.jpg)
PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST
Opdateret og rettet kl. 13.51, så det fremgår, at partiet køber målgruppedata via Epinion og ikke også via Altinget, som det først fremgik.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.