PolicyWatch

Dansk Folkeparti gearer op til folketingsvalg: "Vi går især efter de unge på Instagram"

Folketingsvalg: Dansk Folkeparti forsager analyser, men gør stor brug af data, når de politiske budskaber skal sendes af sted. Selvom traditionelle medier stadig fylder, spiller sociale medier en central rolle, fortæller pressechef.

Der skal afholdes valg til Folketinget inden den 17. juni 2019, men i partierne er kampagnebudskaberne allerede godt i gang med at blive kørt i stilling.

Hos Dansk Folkepart har man faktisk været i gang siden september, fortæller pressechef og ansvarlig for kampagnerne, Søren Søndergaard.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier