Dansk Folkeparti gearer op til folketingsvalg: "Vi går især efter de unge på Instagram"

Folketingsvalg: Dansk Folkeparti forsager analyser, men gør stor brug af data, når de politiske budskaber skal sendes af sted. Selvom traditionelle medier stadig fylder, spiller sociale medier en central rolle, fortæller pressechef.
PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST

Der skal afholdes valg til Folketinget inden den 17. juni 2019, men i partierne er kampagnebudskaberne allerede godt i gang med at blive kørt i stilling.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også