Kulturministeren vil strømline regler for politisk reklame på tv

I forbindelse med implementeringen af AVMS-direktivet, der fastlægger rammer for digitale medier, skal forbuddet mod politisk reklame på tv, men ikke streamingtjenester, granskes, mener kulturminister Mette Bock (LA).
Kulturminister Mette Bock (LA). | Foto: Ritzau Scanpix/Jens Dresling
Kulturminister Mette Bock (LA). | Foto: Ritzau Scanpix/Jens Dresling

Kulturminister Mette Bock (LA) er klar til at kigge på paragrafferne i radio- og fjernsynsloven og strømline reklamereglerne på traditionelt tv og streamingtjenester og sociale platforme.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også