Analyse af konkurrencen mellem nyhedsmedier og magasiner skydes i gang
Spørgsmålet om digital nulmoms på nyhedsmedier går ind i sin næste fase, når en analyse af konkurrencen mellem nyhedsmedier og magasiner gennemføres i løbet af de kommende måneder.
![Kulturminister Mette Bock (LA) | Foto: Ritzau Scanpix/Henning Bagger](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10826086.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20180823-145257-L-1668x1000we.jpg)
Som et led i medieaftalen, der blev forhandlet på plads i sommeren 2018, skal samspillet mellem nyhedsmedier og magasiner analyseres. Dén analyse er nu gået i gang, skriver Kulturministeriet på sin hjemmeside.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.