PolicyWatch

Analyse af konkurrencen mellem nyhedsmedier og magasiner skydes i gang

Spørgsmålet om digital nulmoms på nyhedsmedier går ind i sin næste fase, når en analyse af konkurrencen mellem nyhedsmedier og magasiner gennemføres i løbet af de kommende måneder.

Kulturminister Mette Bock (LA) | Foto: Ritzau Scanpix/Henning Bagger

Som et led i medieaftalen, der blev forhandlet på plads i sommeren 2018, skal samspillet mellem nyhedsmedier og magasiner analyseres. Dén analyse er nu gået i gang, skriver Kulturministeriet på sin hjemmeside.

Til at stå for undersøgelsen har ministeriet valgt konsulenthuset Højbjerre Brauer Schultz. Analysens resultater ventes at ligge klar i maj, og derefter skal Venstre, Konservative, Liberal Alliance og Dansk Folkeparti, som er partierne bag medieforliget, drøfte resultaterne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier