Analyse af konkurrencen mellem nyhedsmedier og magasiner skydes i gang

Spørgsmålet om digital nulmoms på nyhedsmedier går ind i sin næste fase, når en analyse af konkurrencen mellem nyhedsmedier og magasiner gennemføres i løbet af de kommende måneder.
Kulturminister Mette Bock (LA) | Foto: Ritzau Scanpix/Henning Bagger
Kulturminister Mette Bock (LA) | Foto: Ritzau Scanpix/Henning Bagger

Som et led i medieaftalen, der blev forhandlet på plads i sommeren 2018, skal samspillet mellem nyhedsmedier og magasiner analyseres. Dén analyse er nu gået i gang, skriver Kulturministeriet på sin hjemmeside.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også