Annoncørforening stiller sig kritisk over for begrænsning af kviklånsreklamer
På en række punkter ser Dansk Annoncørforening problemer med de foreslåede lovændringer, som skal føre politisk aftale om bl.a. annoncering for kviklån ud i livet.
![Holger Wilcks, adm. direktør, Dansk Annoncørforening. | Foto: PR/Dansk Annoncørforening](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11961803.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc79fdbttb80k5u9e2ck.jpg)
Den planlagte begrænsning af annoncering for kviklån lader en hel del tilbage at ønske, hvis man spørger Dansk Annoncørforening. Det fremgår af et høringssvar fra foreningen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.