Annoncørforening stiller sig kritisk over for begrænsning af kviklånsreklamer

På en række punkter ser Dansk Annoncørforening problemer med de foreslåede lovændringer, som skal føre politisk aftale om bl.a. annoncering for kviklån ud i livet.
Holger Wilcks, adm. direktør, Dansk Annoncørforening. | Foto: PR/Dansk Annoncørforening
Holger Wilcks, adm. direktør, Dansk Annoncørforening. | Foto: PR/Dansk Annoncørforening

Den planlagte begrænsning af annoncering for kviklån lader en hel del tilbage at ønske, hvis man spørger Dansk Annoncørforening. Det fremgår af et høringssvar fra foreningen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også