Trafikstyrelsen har bedt SAS om status på manglende refusioner

Trafikstyrelsen har modtaget klager fra flere kunder og har derfor bedt SAS om en status på refusionsarbejdet.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
AF RITZAU OG JAKOB SKOVLUND

Trafikstyrelsen, der fører tilsyn med flyselskaber herhjemme, har modtaget klager fra 46 SAS-kunder, som endnu ikke har modtaget refusion efter sommerens pilotstrejke. Derfor har styrelsen bedt SAS om en status på arbejdet. Det oplyser styrelsen til mediet Check-in.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også