Politikere åbner for opdatering af lov om politisk markedsføring

Venstres kultur- og medieordfører er klar til at sætte den politiske reklame fri på flow-tv, og hos Socialdemokratiet åbner Kasper Sand Kjær for at ændre lovgivningen, så den er ens for analoge og digitale platforme.
Socialdemokratiets medieordfører, Kasper Sand Kjær, er åben for, at der kommer en lovgivning, der gør reglerne ens på analoge og digitale platforme. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Socialdemokratiets medieordfører, Kasper Sand Kjær, er åben for, at der kommer en lovgivning, der gør reglerne ens på analoge og digitale platforme. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Under den verserende valgkamp er der talrige politiske reklamer i aviser, på nettet og sociale medier, og står det til Venstre, bør det også kunne ske på flow-tv. Det skriver Altinget Kultur.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    EU-Kommissionen har fredag officielt kategoriseret Temu som en "meget stor online platform", der dermed skal leve op til en række strammere regler. | Foto: Johanna Geron/Reuters/Ritzau Scanpix

    Temu kommer under skrappere EU-regler

    For abonnenter