PolicyWatch

Danske Medier har blikket rettet mod to digitale fikspunkter ved EP-valget

Der er særligt to mediepolitiske emner, de private mediers interesseorganisation mener er på spil for dansk presse, når der søndag skal vælges nye medlemmer til Europa-Parlamentet.

Foto: Sascha Steinach/DPA/AP/Ritzau Scanpix

Om få dage skal der vælges 13-14 danske medlemmer til Europa-Parlamentet, der de kommende fem år skal være med til at sætte retningen for EU's politiske linje.

Det gælder naturligvis også mediepolitikken, selvom den ikke umiddelbart rangerer højt på partiernes EU-politiske dagsorden.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

PolicyWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier