PolicyWatch

Telenor langer ud efter manglende fokus i valgkampen

Det var en kæmpe fejl, at digitalisering overhovedet ikke havde en rolle i den netop afsluttede valgkamp. Det mener erhvervsdirektøren i Telenor.

Mikkel Kruse, erhvervsdirektør i Telenor, er ikke tilfreds med, hvor lidt, digitalisering fyldte i valgkampen. | Foto: Telenor / PR

Digitalisering var nærmest ikke-eksisterende som politisk tema i den netop afsluttede valgkamp, og det er et stort problem, skriver Mikkel Kruse, erhvervsdirektør i Telenor, i et debatindlæg i Børsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

Coloplast-formand advarer mod høje lønstigninger

Virksomheder har et ansvar for at være med til at bremse inflationen ved at holde lønstigninger i ro i de kommende overenskomstforhandlinger, mener Lars Rasmussen, der er bestyrelsesformand for både Coloplast og Lundbeck.

Ejendomsbranche: Ny regering vil blive mødt med tre klare ønsker

I de igangværende regeringsforhandlinger forsøger branchetalerøret Ejendomdanmark især at spille ind på tre områder. Øverst står den udskældte lagerskat. Den vil ”smadre en hel branche”, siger adm. direktør Peter Stenholm, der foreslår en alternativ model. Også mindre byrdefulde generationsskifter kæmper han for.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier