Ecco reklamerer offensivt i Rusland mens andre forlader landet

Med tilbud, rabatkuponer og store lysreklamer i shoppingcentrene skruer Ecco op for sin tilstedeværelse i Rusland, skriver Berlingske. Ecco afviser, at skofirmaet bidrager til russernes fortælling om Vesten.
Foto: Tobias Nørgaard Pedersen/ERH
Foto: Tobias Nørgaard Pedersen/ERH

Ecco skruer tilsyneladende op for sin tilstedeværelse i Rusland, skriver Berlingske. Med store lysreklamer i shoppingcentre i Sankt Petersborg og Moskva reklamerer det danske skofirma offensivt med sloganet ”Ecco. Syv år på benene, og vi er slet ikke trætte” i forbindelse med en ny model af sko.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    EU-Kommissionen har fredag officielt kategoriseret Temu som en "meget stor online platform", der dermed skal leve op til en række strammere regler. | Photo: Johanna Geron/Reuters/Ritzau Scanpix

    Temu kommer under skrappere EU-regler

    For abonnenter