Ramskov kritiserer skitse til udbud: Seks minutters reklame vil skræmme lytterne væk

Der er lagt op til for snævre muligheder for at tjene reklamekroner på public service-kanalen FM4, der i dag huser Radio24syv, i udkastet til det kommende udbud af kanalen, mener direktør for Radio24syv.
Adm. direktør og chefredaktør på Radio24syv, Jørgen Ramskov. | Foto: Ritzau Scanpix/Ólafur Steinar Gestsson
Adm. direktør og chefredaktør på Radio24syv, Jørgen Ramskov. | Foto: Ritzau Scanpix/Ólafur Steinar Gestsson

Højst 12 minutter med reklamer i døgnet fordelt på to eller tre reklameblokke. Sådan lyder Kulturministeriets oplæg til de kommercielle vinduer, der fremover efter planen bliver bygget ind i sendetilladelsen til FM4-kanalen, som Radio24syv i dag sender på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også