Ramskov kritiserer skitse til udbud: Seks minutters reklame vil skræmme lytterne væk
Der er lagt op til for snævre muligheder for at tjene reklamekroner på public service-kanalen FM4, der i dag huser Radio24syv, i udkastet til det kommende udbud af kanalen, mener direktør for Radio24syv.
![Adm. direktør og chefredaktør på Radio24syv, Jørgen Ramskov. | Foto: Ritzau Scanpix/Ólafur Steinar Gestsson](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10356690.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20170227-122850-A-1669x1000we.jpg)
Højst 12 minutter med reklamer i døgnet fordelt på to eller tre reklameblokke. Sådan lyder Kulturministeriets oplæg til de kommercielle vinduer, der fremover efter planen bliver bygget ind i sendetilladelsen til FM4-kanalen, som Radio24syv i dag sender på.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.