PolicyWatch

Syv regionale mediehuse går sammen om bud på FM4

En stor del af det regionale Mediedanmark vil lægge et fælles lod i hatten i FM4-udbuddet. Jysk Fynske Medier bliver anker for buddet, som Jyllands-Posten også knyttes til, selvom JP/Politikens Hus har afvist at byde ind på kanalen.

Foto: Michael Bager/Jysk Fynske Medier

Når radiokanalen FM4, som Radio24syv har sendt på siden 2011, inden længe sendes i udbud, så vil et tæt på samlet Mediedanmark uden for hovedstaden stå klar med et bud. Det oplyser parterne i en pressemeddelelse.

Buddet vil komme fra et konsortium bestående af syv mediehuse, Jysk Fynske Medier, Herning Folkeblad, Skive Folkeblad, Sjællandske Medier, Lollands-Falsters Folketidende, Flensborg Avis og Radio ABC i Randers. Derudover vil Der Nordschleswiger og JP/Politikens Hus, nærmere bestemt Jyllands-Posten, bakke op om ansøgningen. Dermed er samtlige regionale avishuse repræsenteret med undtagelse af Nordjyske Medier og Bornholms Tidende.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

PolicyWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier