Syv regionale mediehuse går sammen om bud på FM4

En stor del af det regionale Mediedanmark vil lægge et fælles lod i hatten i FM4-udbuddet. Jysk Fynske Medier bliver anker for buddet, som Jyllands-Posten også knyttes til, selvom JP/Politikens Hus har afvist at byde ind på kanalen.
Foto: Michael Bager/Jysk Fynske Medier
Foto: Michael Bager/Jysk Fynske Medier

Når radiokanalen FM4, som Radio24syv har sendt på siden 2011, inden længe sendes i udbud, så vil et tæt på samlet Mediedanmark uden for hovedstaden stå klar med et bud. Det oplyser parterne i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også