Egmont Publishing: Det eneste rigtige vil være at udsætte digital nulmoms
Egmonts magasinforretning har sammen med bl.a. Aller Media hyret revisions- og konsulenthuset KPMG for at stoppe den digitale nulmoms på aviser, der er på vej. Den vil puste liv i forældet lovgivning, siger direktør.
![Foto: PR / Egmont](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article10653749.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Klaus%2520H%25C3%25B8eg-Hagensen.jpg)
"Man er (i regeringen, red.) så forhippet på, at sikre dette grundvilkår for avishusene, at man reelt set tilsidesætter sund fornuft og tidssvarende lovgivning."
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.