PolicyWatch

Egmont Publishing: Det eneste rigtige vil være at udsætte digital nulmoms

Egmonts magasinforretning har sammen med bl.a. Aller Media hyret revisions- og konsulenthuset KPMG for at stoppe den digitale nulmoms på aviser, der er på vej. Den vil puste liv i forældet lovgivning, siger direktør.

Foto: PR / Egmont

"Man er (i regeringen, red.) så forhippet på, at sikre dette grundvilkår for avishusene, at man reelt set tilsidesætter sund fornuft og tidssvarende lovgivning."

Sådan lyder bredsiden rettet mod Christiansborg fra Egmont Publishings adm. direktør, Klaus Høeg-Hagensen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

Flertal skrider bag forslag om at droppe momsfritagelse

Efter en uvildig advokatundersøgelse har slået bunden ud på regeringens præmis om, at en EU-dom påtvinger indførelse af moms på bl.a. rettighedsvederlag, vil Konservative stemme nej til lovforslaget, som dermed står til at falde.

Læs også

Seneste nyt

PolicyWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier