PolicyWatch

Medielobby henter ny direktør fra Kulturministeriet

Ny direktør i Danske Medier kommer fra en stilling som chef for Kulturministeriets ledelses- og kommunikationssekretariat og har en fortid som bl.a. kommunikationschef i DR. Hun hentes ind for at være en "stærk stemme" for de private medier, lyder det fra bestyrelsesformand.

Louise Brincker er fra 1. september ny direktør i Danske Medier. | Foto: PR/Danske Medier

Louise Brincker overtager 1. september stillingen som ny adm. direktør i brancheorganisationen Danske Medier og Danske Medier Arbejdsgiver, efter Morten Langager for få uger siden meddelte sin afgang. Det oplyser Danske Medier i en pressemeddelelse.

Louise Brincker har de seneste tre et halvt år arbejdet i Kulturministeriet som kontorchef for departementets ledelses- og kommunikationssekretariat, hvor hun også havde ansvar for kommunikationen i Slots- og Kulturstyrelsen og Statens Kunstfond.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

DI-chef takker af med opfordring til konsolidering hos transportlobbyister

Det er vemodigt, men også det rigtige. Det siger Michael Svane, der efter mere end et årti som direktør i DI Transport snart stopper. I et interview med MobilityWatch fortæller han også, hvorfor juristen endte som lobbyist, hans syn på en ny "tektonisk" brydekamp på transportmarkedet og hans helt store ønske til sektorens mange andre interesseorganisationer.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier