Rammer for ny digital radiokanal er lagt frem: Må ikke indeholde reklamer

Reklamer vil ikke være tilladt i den kommende DAB-kanals sendeflade, der hovedsageligt skal have fokus på kultur "i hele landet". Det fremgår af de endelige rammer for det kommende udbud af radiokanalen på DAB. Tilskud fastholdes på niveau som tidligere udmeldt.
Joy Mogensen (S) overtog for godt to uger siden kulturministerposten – og dermed også ansvaret for det kommende udbud af en ny DAB-kanal, der var en del af sidste års medieaftale. | Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix
Joy Mogensen (S) overtog for godt to uger siden kulturministerposten – og dermed også ansvaret for det kommende udbud af en ny DAB-kanal, der var en del af sidste års medieaftale. | Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Bekendtgørelsen, der lægger rammerne for det kommende udbud af sendetilladelsen til en ny digital public service-radiokanal, er blevet offentliggjort.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også