Rammer for ny digital radiokanal er lagt frem: Må ikke indeholde reklamer

Reklamer vil ikke være tilladt i den kommende DAB-kanals sendeflade, der hovedsageligt skal have fokus på kultur "i hele landet". Det fremgår af de endelige rammer for det kommende udbud af radiokanalen på DAB. Tilskud fastholdes på niveau som tidligere udmeldt.
Joy Mogensen (S) overtog for godt to uger siden kulturministerposten – og dermed også ansvaret for det kommende udbud af en ny DAB-kanal, der var en del af sidste års medieaftale. | Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix
Joy Mogensen (S) overtog for godt to uger siden kulturministerposten – og dermed også ansvaret for det kommende udbud af en ny DAB-kanal, der var en del af sidste års medieaftale. | Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Bekendtgørelsen, der lægger rammerne for det kommende udbud af sendetilladelsen til en ny digital public service-radiokanal, er blevet offentliggjort.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også