Rammer for ny digital radiokanal er lagt frem: Må ikke indeholde reklamer
Reklamer vil ikke være tilladt i den kommende DAB-kanals sendeflade, der hovedsageligt skal have fokus på kultur "i hele landet". Det fremgår af de endelige rammer for det kommende udbud af radiokanalen på DAB. Tilskud fastholdes på niveau som tidligere udmeldt.
![Joy Mogensen (S) overtog for godt to uger siden kulturministerposten – og dermed også ansvaret for det kommende udbud af en ny DAB-kanal, der var en del af sidste års medieaftale. | Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11498365.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc766q8abj02c1145cka3.jpg)
Bekendtgørelsen, der lægger rammerne for det kommende udbud af sendetilladelsen til en ny digital public service-radiokanal, er blevet offentliggjort.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.