Danske Medier: Corona giver medier en økonomisk mavepuster midt i kerneopgave
Mens medierne arbejder på højtryk på en "livsnødvendig" opgave, har corona-udviklingen skåret lunser af mediehusenes annonceindtægter, lyder det fra Danske Medier, der vil opfordre regeringen til at se på hjælpepakke.
![Louise Brincker, adm. direktør, Danske Medier. | Foto: PR/Danske Medier](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12005164.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc79o5kardqbm1gxj2345s.jpg)
Journalistisk er nyhedsmedierne time for time i gang med at levere bevis på egen eksistensberettigelse, men sideløbende trækker det op til kraftig blæst og modvind i den økonomiske vejrudsigt.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.