Danske Medier: Corona giver medier en økonomisk mavepuster midt i kerneopgave

Mens medierne arbejder på højtryk på en "livsnødvendig" opgave, har corona-udviklingen skåret lunser af mediehusenes annonceindtægter, lyder det fra Danske Medier, der vil opfordre regeringen til at se på hjælpepakke.
Louise Brincker, adm. direktør, Danske Medier. | Foto: PR/Danske Medier
Louise Brincker, adm. direktør, Danske Medier. | Foto: PR/Danske Medier

Journalistisk er nyhedsmedierne time for time i gang med at levere bevis på egen eksistensberettigelse, men sideløbende trækker det op til kraftig blæst og modvind i den økonomiske vejrudsigt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også