Konservative vil skrue op for video i valgkampen

Konservative er gået i gang med sin valgkampagne op til det forestående folketingsvalg, og video bliver en stor del af kampagnen. Til gengæld vil partiet skrue ned for outdoor- og printannoncering.
Formanden Søren Pape under Det Konservative Folkepartis seneste landsråd i september, som formentlig også bliver det sidste inden valget. | Foto: Bax Lindhardt/ Ritzau Scanpix 2018
Formanden Søren Pape under Det Konservative Folkepartis seneste landsråd i september, som formentlig også bliver det sidste inden valget. | Foto: Bax Lindhardt/ Ritzau Scanpix 2018
PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST

Det Konservative Folkeparti har de seneste år byttet godt og grundigt ud i sit valg af reklamebureauer – mere om det senere. Når det kommende folketingsvalg skal afholdes senest i juni 2019, bliver det bureauet Envision, der skal hjælpe regeringspartiet med at få sine budskaber kommunikeret.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også