PolicyWatch

Konservative vil skrue op for video i valgkampen

Konservative er gået i gang med sin valgkampagne op til det forestående folketingsvalg, og video bliver en stor del af kampagnen. Til gengæld vil partiet skrue ned for outdoor- og printannoncering.

Formanden Søren Pape under Det Konservative Folkepartis seneste landsråd i september, som formentlig også bliver det sidste inden valget. | Foto: Bax Lindhardt/ Ritzau Scanpix 2018

Det Konservative Folkeparti har de seneste år byttet godt og grundigt ud i sit valg af reklamebureauer – mere om det senere. Når det kommende folketingsvalg skal afholdes senest i juni 2019, bliver det bureauet Envision, der skal hjælpe regeringspartiet med at få sine budskaber kommunikeret.

Partiet valgte bureauet i juni i år. Her stod Enivision bag den første kampagne, der lægger op til næste folketingsvalg. Det var en digital profileringskampagne under pay-off’et "For dig og for Danmark".

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

PolicyWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier