PolicyWatch

Minister: Magasinanalyse kan indgå i fremtidig vurdering af digital nulmoms

Magasinhuse kritiserer, at regeringen ikke afventer en analyse af konkurrencen mellem magasiner og aviser, før der indføres digital nulmoms for aviserne. Men foreløbig er det kun aviser, der kan omfattes af momsfritagelsen, svarer minister.

Foto: Ritzau Scanpix/Mads Claus Rasmussen

Magasinhuse må væbne sig med tålmodighed, når det gælder kravet om at blive sidestillet med aviser på afgiftsområdet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier