Ny direktør i Danske Medier: Der er brug for internationalt samarbejde

Louise Brincker overtager ledelsen af Danske Medier til efteråret. Med i tasken har hun tre overordnede fokusområder, der kommer til at kendetegne hendes første tid som direktør. Især et internationalt pres på de amerikanske techselskaber, der udfordrer mediemarkedet, vil blive prioriteret, lyder det.
Foto: PR/Danske Medier
Foto: PR/Danske Medier

Når sommeren går på hæld sætter en ny adm. direktør sig i spidsen for de private mediers organisation, Danske Medier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også