PolicyWatch

Ny direktør i Danske Medier: Der er brug for internationalt samarbejde

Louise Brincker overtager ledelsen af Danske Medier til efteråret. Med i tasken har hun tre overordnede fokusområder, der kommer til at kendetegne hendes første tid som direktør. Især et internationalt pres på de amerikanske techselskaber, der udfordrer mediemarkedet, vil blive prioriteret, lyder det.

Foto: PR/Danske Medier

Når sommeren går på hæld sætter en ny adm. direktør sig i spidsen for de private mediers organisation, Danske Medier.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier