Ny direktør i Danske Medier: Der er brug for internationalt samarbejde
Louise Brincker overtager ledelsen af Danske Medier til efteråret. Med i tasken har hun tre overordnede fokusområder, der kommer til at kendetegne hendes første tid som direktør. Især et internationalt pres på de amerikanske techselskaber, der udfordrer mediemarkedet, vil blive prioriteret, lyder det.
![Foto: PR/Danske Medier](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11490777.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc764s34hgav9nycljjb9.jpg)
Når sommeren går på hæld sætter en ny adm. direktør sig i spidsen for de private mediers organisation, Danske Medier.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Medielobby henter ny direktør fra Kulturministeriet
For abonnenter