Skarp EU-kritik af selskaber: Flypassagererne blev efterladt i mørket under pandemien

EU’s Revisionsret har undersøgt, hvordan passagerrettigheder blev respekteret under pandemiens første år. Konklusionen er, at det gjorde de ikke. Kristian Parnell fra Helsingør er en af dem, der føler sig dårligt behandlet. Han tog imod en voucher og troede, at han senere kunne få pengene retur.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
AF MARTIN KAAE OG MORTEN ZAHLE

Den 43-årige Kristian Parnell fra Helsingør var godt tilfreds, da han for et år siden fik tilbudt at ombooke sine flybilletter til Malaga eller få en voucher, som han kunne bruge senere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også