Mediestøtte og vækstplan: 7 spørgsmål mediebranchen søger svar på i valgkampen
Folketingsvalget kan flytte magten i Folketinget og dermed også udstikke en ny mediepolitisk kurs. MediaWatch har spurgt branchens organisationer, hvad de ser som de vigtigste medietemaer i valgkampen.
![Partiledere samlet hos TV 2 på Hovedbanegården efter partilederdebat tirsdag aften. | Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11369900.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20190507-233624-L-1669x1000we.jpg)
Med udskrivningen af folketingsvalget er implementeringen af sidste års medieaftale sat på pause og den mediepolitiske dagsorden kastet op i luften.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.