PolicyWatch

Mediestøtte og vækstplan: 7 spørgsmål mediebranchen søger svar på i valgkampen

Folketingsvalget kan flytte magten i Folketinget og dermed også udstikke en ny mediepolitisk kurs. MediaWatch har spurgt branchens organisationer, hvad de ser som de vigtigste medietemaer i valgkampen.

Partiledere samlet hos TV 2 på Hovedbanegården efter partilederdebat tirsdag aften. | Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Med udskrivningen af folketingsvalget er implementeringen af sidste års medieaftale sat på pause og den mediepolitiske dagsorden kastet op i luften.

MediaWatch har spurgt branchens interesseorganisationer, hvilke brikker i mediepolitikken de har fokus på, og hvordan de helst ser dem lande efter valget. Her følger hovedpunkterne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra PolicyWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

PolicyWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier