Mediestøtte og vækstplan: 7 spørgsmål mediebranchen søger svar på i valgkampen

Folketingsvalget kan flytte magten i Folketinget og dermed også udstikke en ny mediepolitisk kurs. MediaWatch har spurgt branchens organisationer, hvad de ser som de vigtigste medietemaer i valgkampen.
Partiledere samlet hos TV 2 på Hovedbanegården efter partilederdebat tirsdag aften. | Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix
Partiledere samlet hos TV 2 på Hovedbanegården efter partilederdebat tirsdag aften. | Foto: Mads Claus Rasmussen/Ritzau Scanpix

Med udskrivningen af folketingsvalget er implementeringen af sidste års medieaftale sat på pause og den mediepolitiske dagsorden kastet op i luften.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også