JP/Politikens Hus tror ikke på konkurrence om ny DAB-kanal: "Det er en skinproces"

Ikke meget taler for, at andre end Radio24syv vil byde ind på den fireårige sendetilladelse til kommende public service-kanal, mener adm. direktør for JP/Politikens Hus, der ikke ser for sig, at koncernen byder ind.
Stig Kirk Ørskov, adm. direktør i JP/Politikens Hus. | Foto: Linda Johansen
Stig Kirk Ørskov, adm. direktør i JP/Politikens Hus. | Foto: Linda Johansen

Det bliver en udbudsproces uden reel konkurrence, der i løbet af de kommende måneder afgør, hvem der skal lave digital aktualitets- og kulturradio for 70 mio. statslige kroner de kommende fire år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også